Ahmad Qoid Afhamuddin Yusnoor

Wednesday, September 10, 2008

5 bulan dah

aqay dah 5 bulan dah nih...
hari ni tok mak dan aqay tanpa ditemani ibu dan ayah gi klinik .
cucuk lagi arrr nangis lagi hari ni...huhu..sakit sangat. dah tu bali umah siap nak lompat-lompat jek. Saya memang suka lompat2, air liur masih meleleh lagi hehehe...Berat saya tak naik sangat cuma 7.6 kg jek..ini kerana saya kurang minum susu botol sebab saya lebih suka susu ibu..muahahaha...itu pasal berat saya tak naik...

lepas injection nih saya rasa nak demam jek...arrr...tak selesa sangat..asyik nak bertangan dengan ibu jek..lepas tu lompat2...hehehe..oh ok for today..saya nak tdo dah....

p/s no pic today.

3 comments:

crockfina said...

sakit-sakit pun nak lompat-lompat lagi tuh.... si kuat lompat ni la...

simanis said...

xper la adik aqay nama pon bulan ramadhan.. makan sekadar mengalas perut.. adik baby aqay nih pose..ek..berat xnaik tuh.. tapi agaknyer dah pandai membebel time nangis kot... eee geramnyer simanis nak dukung dia..

love is forever said...

tu rrr abang crock...nak tercabut dah tangan puan ni rrr..

cik manis, dah sampai tak nak dukung lah pulak..muahahahaha