Ahmad Qoid Afhamuddin Yusnoor

Saturday, September 6, 2008

cam dah besar jek


aqay nih dah macam besar sangat dah...itu ibu yang kata..
saya dah tak nak susu botol sangat...susu ibu lebih sedap...hehehe..bau badan ibu dah serasi ngan saya..tapi kesian ibu..dah kurus sangat dah, ibu kata kalau ayah ade selera sikit ibu makan dan tdo..hahaha pandai ye ibu padahal ibu nak tdo cukup... ibu oh ibu..funny betul

ni ha tengoklah saya tdo cam ape..sedapkan tak pakai baju, sebenarnya saya baru lepas makan, dah tu hisap susu ibu terus jek saya rasa ngantuk sangat dan terus tertido kat pangkuan ibu sambil menyusu...dah lena habis, baru ibu tanggalkan baju saya dan ganti yang lain.

sempat lagi tu ibu ambik gambar..saja nak sabotaj saya lah tu... ni kalau ayah saya ade ni cam2 fesyenlak ayah saya buat..

hari ni ibu marah along sebab lelama sangat kat bilik air...hehehe saya suka sangat main ngan along sebab along ijlal suka sangat ngagah saya...hehehe sayang along..tunggu yek aqay besar sikit leh kita main kolam ikan yang ibu dan ayah dah buat...hehehehe...nanti senang ibu ngan ayah cari kita..kita nyorok kat kolam ikan..heh!


tok bak, along ijlal dan aqay

0 comments: